lørdag 7. mars 2009


Mitt bidrag til Scrapping the Music på Norsk denne gangen, sangen vi skulle scrappe var Sommerfuggel i Vinterland av Halvdan Sivertsen.
Ordet jeg har brukt er: med alt det ho eide i. Bare at jeg oversatt til bokmål.

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott Lo du har laget her!!:) Synes du har fått med mange flotte detaljer:)

    Takk for at du deltar:)

    Ønsker deg en flott lørsdagskveld:)

    PS: Bli med på Sukkertøyet vårt også da:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Takk for at du deltar på utfordringene våre.

    Her har du laget et koselig LO med mange fine detaljer. Er det rosa malt på hvit bazzil, eller er det omvendt? Klarer ikke helt å bestemme meg. Fin effekt ble det uansett.

    Ha ei fortsatt fin helg.

    SvarSlett
  3. Søt, men samtidig også litt tøff. Fine detaljer.

    SvarSlett