skip to main
|
skip to sidebar
Spionrumpa Scrapper
søndag 15. februar 2009
Kjøleskapsmagneter.
Her har jeg dekorert noen plexiglass plater. Tenker jeg kommer til å sette magneter bakpå sånn at man kan henge de på kjøleskap. Gaver til familie.
1 kommentar:
Vibeke
16. februar 2009 kl. 07:13
Så skjønne kjøleskapsmagneter!!!
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Min bloggliste
Kortgleder
Lørdagsåpent hver lørdag frem til jul!
for 9 år siden
Scrapping the Music - på norsk
Takk for oss :(
for 15 år siden
Papirbøtta
Kortras!!
for 16 år siden
Vet absolutt ingenting!
Følgere
Bloggarkiv
▼
2009
(34)
►
mai
(5)
►
april
(2)
►
mars
(3)
▼
februar
(11)
Nok en ego LO :P
Meg og ei venninne
Tenk så fint...
Smil
Dagen.
Idag har jeg kjøpt herlige HAMA perler, og dette b...
Idag trengtes en selvtillits boost, derfor har jeg...
Ny igjen i kveld, med meg og min kjære lillebror :)
Ny LO laget i kveld. :)
Kjøleskapsmagneter.
Mitt bidrag til Scrapping the Music, oppgave 3.
►
januar
(13)
Om meg
Spionrumpa
Ja, jeg er ei jente på 21 år, og jeg er alenemor til en liten Pirat på. Min store lidenskap er scrapping.
Vis hele profilen min
Så skjønne kjøleskapsmagneter!!!
SvarSlett