Så flott Lo du har laget. Herlig bilde. Gøy med slike minner.Takk for at du deltar inne hos oss:)
Hei vennen :)Så søt du var som lita jente da :D :DHer ligger det ei lita utfordring og venter på deg!klem
Glemte linken jeg *leeeer*http://papirbotta.blogspot.com/2009/02/ei-utfordring.html
Så stilig! SLike minner er gode de:-)jeg brukte denne tittelen jeg også!!lykke til!
Så søt denne var:)
Koselig LO du har laget med et koselig barndomsminne. Takk for at du deltar. Nå er sang nr. 4 ute også, så ta en titt i bloggen vår. Kanskje du blir inspirert av denne også. :)
Så flott Lo du har laget. Herlig bilde. Gøy med slike minner.
SvarSlettTakk for at du deltar inne hos oss:)
Hei vennen :)
SvarSlettSå søt du var som lita jente da :D :D
Her ligger det ei lita utfordring og venter på deg!
klem
Glemte linken jeg *leeeer*
SvarSletthttp://papirbotta.blogspot.com/2009/02/ei-utfordring.html
Så stilig! SLike minner er gode de:-)
SvarSlettjeg brukte denne tittelen jeg også!!
lykke til!
Så søt denne var:)
SvarSlettKoselig LO du har laget med et koselig barndomsminne. Takk for at du deltar. Nå er sang nr. 4 ute også, så ta en titt i bloggen vår. Kanskje du blir inspirert av denne også. :)
SvarSlett