lørdag 7. februar 2009

Mitt bidrag til Scrapping the Music, oppgave 3.


Låta vi skulle scrappe denne gangen var Erik og Kriss med Dra tilbake.

Jeg har brukt litt av teksten, og det er:

"Minner koster ingen penger."

6 kommentarer:

  1. Så flott Lo du har laget. Herlig bilde. Gøy med slike minner.
    Takk for at du deltar inne hos oss:)

    SvarSlett
  2. Hei vennen :)
    Så søt du var som lita jente da :D :D


    Her ligger det ei lita utfordring og venter på deg!


    klem

    SvarSlett
  3. Glemte linken jeg *leeeer*

    http://papirbotta.blogspot.com/2009/02/ei-utfordring.html

    SvarSlett
  4. Så stilig! SLike minner er gode de:-)
    jeg brukte denne tittelen jeg også!!
    lykke til!

    SvarSlett
  5. Koselig LO du har laget med et koselig barndomsminne. Takk for at du deltar. Nå er sang nr. 4 ute også, så ta en titt i bloggen vår. Kanskje du blir inspirert av denne også. :)

    SvarSlett